Wednesday, August 23, 2006

Mr. Rabbit.


Vanochtend nog even snel een LO gemaakt voordat mijn zoon en zijn vader vervroegd huiswaarts keren van hun fietsvakantie.
Dit is ook een scraplift uit CK. Hij staat in het septembernummer van 2006 bij Editor's note op p. 16.
Ik heb weer alleen maar behangpapier gebruikt en verder rub-ons en brads.
De grote letters heb ik met Wordart gemaakt en ingekleurd met zwarte stift en uitgeknipt. De kleine letters zijn rub-ons van de markt. De strookjes journaling zijn van behang waar ik met de printer de tekst op heb geprint. Het kleine fotohoekje en het cirkeltje heb ik van behangpapier gemaakt en zilverkleurig geverfd en wat matter gemaakt door er wat inkt op uit te vegen.

Made this LO very fast this morning after Zander called to let me know that he and his dad are returning from their camping trip later this day. Earlier than planned, due to the rainy weather.
This LO is also a scraplift of CK issue september (Editor's note p. 16).

No comments: