Tuesday, August 22, 2006

Elsie Flannigan scraplift



Vandaag een Elsie Flannigan scraplift gemaakt. Deze stond in het julinummer van CK als advertentie voor haar nieuwste boek.
Wederom heb ik behangpapier gebruikt en verder: brads, knopen (ook een paar zelf beplakt), vilten- en zijdenbloemen, zigzagband, bloemetjesband en borduurzijde. Met soufflestiften en een zwarte stift heb ik de rondjes getekend en de zwarte lijntjes om de letters. De letters van hartedief heb ik zelf getekend op behangpapier en daarna uitgeknipt.
Ik vind het zelf wel weer aardig geslaagd.
De foto is niet echt bijzonder mooi, maar ik heb goede herinneringen aan het in bad doen van mijn zoon en alles daar omheen!

Saw this LO of Elsie Flannigan in an advertisement for her book in CK issue july. Had to make a scraplift. Only used wallpaper as pp.

No comments: