Sunday, August 20, 2006

Ali Edwards scraplift.


Dit is een (gedeeltelijke) scraplift van Ali Edwards uit Creating Keepsakes van juli 2006.
Het gebruikte papier komt uit 1 van mijn vele behangboeken.
Ik gebruikte dit papier al voor het opfleuren van Zander zijn babyfotoboek voordat ik in aanraking kwam met scrappen en heb besloten dat ik hier gewoon mee doorga. Alleen de allermooiste of meest dierbare foto's haal ik er uit en daar maak ik 30x30 LO's van met origineel scrappapier.
Het blaadje waar de journaling op staat komt uit een frans schrift, waar ik er nog heel veel van in een doos heb zitten!
De bloemen zijn gemaakt met Tulip 3D stoffenverf. Erg leuk spul om mee te werken!

Ik vond Ali's LO direct erg leuk.
In grote lijnen heb ik haar LO aangehouden, alleen heeft zij 6 zwart/wit foto's gebruikt en ik 4 kleurenfoto's. Verder heb ik losse stickertjes (a la Ali) gebruikt om de journaling wat op te fleuren. Ook het vastzetten van foto's e.d. met nietjes zie je vaak op haar LO's.

A scraplift from an Ali Edwards LO as seen in CK issue of july 2006.
The paper I used comes from one of my many wallpaperbooks. Before I knew what scrapbooking was I already used wallpaper to brighten up my photobooks.
Because I already used wallpaper for Zander's babybook I decided to continue to use it. I just pick out the most beautiful pictures for my 30x30 LO's with scrapbookpaper.

No comments: