Tuesday, January 16, 2007

Remember ... hot summer days.


Dit is een LO met een foto van mij als 5 jarige. Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn moeder de zinken wastobbe vulde met koud water om het vervolgens op te laten warmen door de zon. Als ik dan thuiskwam uit school was het water meestal warm genoeg om er zo in te kunnen gaan zitten.

Gebruikte materialen:
Behangpapier, letterstempels, eyelets, letterstickers (OTC, markt en Action), accolades (American crafts).

This LO is about me as a 5 year old. I remember very well the hot summer days that my mother filled this washing bath made of sink with cold water to let it warm up in the sun the whole day. When I came home from school it was warm enough for me to play in.

Supplies:
wallpaper, letterstamps, eyelets (OTC, market), accolades (American crafts).

1 comment:

corinne5 said...

Hoi Anniek bedankt voor je commentaartje op mijn weblog, Ik heb dit inderdaad aangedragen en voorals nog willen ze dit regelen binnen de school, dus ik wacht het even af. Ik ben bezig met de pgb en hoop daar snel iets over te horen maar vind het een erg goed idee om daarvan iemand in te huren die niet met de school verbonden is. bedankt!

corinnexxx