Wednesday, January 03, 2007

Pure pleasure.


Vanochtend deze LO afgemaakt waar ik gisteravond laat nog aan begonnen was. Ik ben op het moment wat aan het terugkijken in mijn leven en gebruik daarvoor natuurlijk mijn oude fotoboeken! Ik kwam deze foto tegen van mijn overleden hond en kat: Nina en Mickey. Nina was een ontzettend lieve poedel die echt geen vlieg kwaad deed. Ze was al 7 jaar toen Mickey erbij kwam. Ze mochten elkaar direct en het toeval wilde dat Nina op dat moment schijnzwanger was en er zelfs wat melk uit haar tepels kwam. Mickey had dat heel snel door en begon aan Nina haar tepels te zuigen. Nina vond het prima en ging er zelfs helemaal goed voor liggen. Het was echt heel leuk om te zien hoe die 2 daar lagen te genieten!

Gebruikte materialen: behangpapier, zwart cardstock, lintjes, brads en eyelets (OTC), witte rub-ons (MM), zwarte rub-ons (markt), stempeltje pootafdruk (Action), kinderletterstempels en zwarte stift.

Finished this LO this morning. At this moment I'm looking back on my life using my old photobooks. Came across this photo of my deceised dog and cat: Nina and Mickey. Nina was such a kind and lovely poodle. She was already 7 when Mickey arrived in our household. They liked eachother instantly and Nina who was "schijnzwanger" (can't find the right English word, but it means that she wasn't really pregnant but just pretending) allowed her to drink from her nipples where actualy came out some milk. Nina even layed down in a very comfortable position. It was so funny to see and they both enjoyed it a lot.

Supplies: wallpaper, black cardstock, fibres, brads and eyelets (OTC), white rub-ons (MM), black rub-ons (market), claw stamp (Action), childrens letterstamps.

No comments: