Sunday, August 27, 2006

LO's met Basic Grey.



Een tijdje geleden heb ik deze LO's van Zander gemaakt met Basic Grey. BG is 1 van mijn favoriete scrappapiermerken.
De LO Your natural smile is een gedeeltelijke scraplift (zag ik op een franse website). De ander is een eigen ontwerp. Ik heb op deze LO's een aantal dingen zelfgemaakt. De chipboardletters Zander bovenaan en het woord thinking onderaan. Deze laatste is een rub-on en heb ik m.b.v. een sheet en de printer gemaakt. Ook de andere letters zijn zelfgemaakt.
Op de onderste LO heb ik een bierdop bewerkt tot embellishment en de witte bloem heb ik gemaakt m.b.v. 3D verf.

Some time ago I made these LO's of Zander with BG pp. BG is one of my favourite pp to work with.
Your natural smile is a scraplift with a twist (it's made by a French scrapdiva but I don't remember her name, sorry).
The other LO is one of my own designs. I made the chipboardletters myself and the word thinking is a rub-on made with a sheet and my printer.
On Your natural smile I made the bottlecap myself and for the white flower I used 3D paint.

No comments: