Saturday, July 29, 2006

Compliment gekregen.




Vandaag ging ik naar de scrapwinkel van Mathilde in Paterswolde. Ik ben vanochtend namelijk begonnen met het maken van een nieuw lunchbagboekje, maar had niet meer voldoende van hetzelfde papier. Dus even snel met de auto van mijn vader naar Paterswolde. Ik had mijn laatste scrapcreaties ook meegenomen om eventueel aan haar te laten zien. Bij haar heb ik namelijk mijn eerste workshops gevolgd en het leek me wel leuk om haar te laten weten hoe ik mezelf aan het ontwikkelen ben.
Toen ik haar mijn smeerkaasbakje liet zien werd ze helemaal enthousiast. Ook het boekje van theezakjes over onze poes Misty vond ze erg leuk. Ze vroeg of ze mijn werk mocht fotograferen en op haar nieuwe website in de maak mocht plaatsen. Tuurlijk, leuk toch! Ze heeft ook nog een foto van mij gemaakt om erbij te zetten. Dat had van mij nou niet gehoeven want ik vind mijzelf niet bepaald fotogeniek, maar oke dan maar! Ik moet haar alleen nog even een mailtje sturen waarin ik zelf vertel hoe ik op het idee ben gekomen om iets te scrappen met het smeerkaasbakje en waar ik het idee van het theezakboekje heb weggehaald.
Omdat jullie natuurlijk geen idee hebben hoe mijn theezakboekje eruit ziet heb ik hierboven de foto's geplaatst. Waarschijnlijk passen ze weer niet allemaal in deze post en moet ik ze in een nieuwe post uploaden!

Went to Mathilde's scrapbookstore today and showed her my lunchbagbook of Schoonloo, the cheese spread tin booklet and the teabagbooklet.
She loved it and asked me if she could take some pictures of my creations to put them on her website. Sure! She also asked me to mail her about how I came up with the idea to make these scraps. I just did that and now wait and watch her website every day!

No comments: